Obchodní podmínky

1. smluvní strany

1. Poskytovatelem je:

Fonzo s.r.o.
N Tower
Pražákova 1008/69, 639 00 Brno

IČO: 14382938

Společnost Fonzo s.r.o. je zapsána v obchodním rejstříku, vedeném Krajským soudem v Brně oddílu C spisová značka 128076/KSBR

(dále též „Poskytovatel“).

2. Zájemcem je:

Fyzická nebo právnická osoba, která je vázaným obchodním zástupcem společnosti SMS finance, a.s., jednající v rámci své podnikatelské činnosti, která v souladu s čl. 3. těchto OP uzavře smlouvu o spolupráci upravenou těmito OP (dále též „Smlouva“)

(dále též "Zájemce").

(Poskytovatel a Zájemce společně jako "Smluvní strany" nebo samostatně jako „Smluvní strana“).

2. Úvodní ustanovení

Tyto OP upravují práva a povinnosti vyplývající Smluvním stranám ze Smlouvy. Tyto OP tak jsou obsahem Smlouvy a jsou její nedílnou součástí. Poskytovatel je provozovatelem portálů www.fonzo.cz a souvisejícího call centra a dále spolupracuje s externími partnery (dále též „Fonzo“). Fonzo pomáhá klientům (dále též „Klient“) najít a poptat finanční produkty dle jimi zadaných parametrů. Mezi tyto produkty patří zejména hypotéky, životní pojištění, investice, spotřebitelské úvěry a další. Poskytovatel dle poptávky Klienta nalezne nejvhodnějšího specialistu (Zájemce) pro daného Klienta a zprostředkuje mezi takovým Klientem a Zájemcem kontakt.

Spolupráce s finančními specialisty funguje na principu tzv. lead generation, tedy generování obchodních příležitostí. Finanční specialista (Zájemce) si předem objedná, kolik obchodních příležitostí (dále též „Lead“) si přeje doručit a Poskytovatel mu následně dle jeho preferencí doručuje vhodné Leady. Leadem se dle těchto OP rozumí kontakt na Klienta (poptávka Klienta), obsahující jeho osobní údaje a údaje o poptávaném produktu.

3. Uzavření a účinnost smlouvy

Smlouva je uzavřena na základě registrace provedené Zájemcem prostřednictvím registračního formuláře Fonzo, který je dostupný v síti Internet prostřednictvím internetové adresy www.fonzo.cz či prostřednictvím webové aplikace Fonzo CRM (www.fonzo.cz), a to potvrzením registrace ze strany Poskytovatele prostřednictvím emailu.
Nezbytným předpokladem pro užívání služeb Zájemcem je vyslovení souhlasu Zájemce s těmito OP. Souhlas s těmito OP Zájemce učiní zejména, nikoliv však výlučně, jedním z těchto způsobů:

A) vyplněním a odesláním registračního formuláře;
B) úhradou ceny služeb Poskytovateli;
C) faktickým užitím služeb Poskytovatele ze strany Zájemce;
D) přihlášením Zájemce do uživatelského rozhraní Fonzo;
E) jiným způsobem, z něhož je patrný souhlas Zájemce s těmito OP.

Zájemce udělením souhlasu s těmito OP potvrzuje, že se seznámil s těmito OP a že s nimi souhlasí, a to ve znění platném a účinném v okamžiku udělení souhlasu dle tohoto článku. Zájemce dále prohlašuje, že ke znění OP nemá žádných připomínek a pakliže by takových připomínek měl, nevyužíval by služeb Poskytovatele. Smlouva je účinná dnem uzavření Smlouvy ve smyslu čl. 3.1. těchto OP.
Tyto OP jsou vyhotoveny v elektronické písemné podobě a jsou dostupné v uživatelském rozhraní Fonzo a/nebo na webových stránkách Fonzo.

4. Předmět smlouvy

Předmětem Smlouvy je závazek Poskytovatele poskytovat Zájemci dle jím zvolených preferencí a dle podmínek Smlouvy Leady a závazek Zájemce zaplatit za tyto Leady sjednanou odměnu.

Každý Lead je za účelem upřesnění potřeb Klienta verifikován Poskytovatelem, a to buď formou telefonátu Klienta s kontaktním centrem Poskytovatele nebo formou validačního sms kódu zaslaném Klientovi.

Zájemce bere na vědomí a souhlasí s tím, že Poskytovatel se informuje o bonitě Klienta pouze na úrovni dotazu Klientovi a odpovědi Klienta, zda je vůči němu vedeno exekuční či insolvenční řízení. Takto Klientem poskytnout informaci Poskytovatel dále žádným způsobem neověřuje ve veřejných rejstřících. Zájemce je při poptání Leadu od Poskytovatele povinen zajistit soulad s příslušnými právními předpisy, zejména je Zájemce povinen kdykoliv od poptání Leadu až po poskytnutí finančního produktu získat a udržovat v platnosti a účinnosti příslušné oprávnění k poskytování finančních produktů u příslušného orgánu, zejména u České národní banky.

5. Poskytování leadů

Poskytování Leadů (resp. poptávek Klientů) Zájemci ze strany Poskytovatele probíhá prostřednictvím informačního systému Zaloto v rámci uživatelského profilu daného Zájemce. Zájemce tímto potvrzuje, že se seznámil s aktuálními funkcionalitami systému, tento je pro něj srozumitelný a uživatelský přehledný a rozumí význam všech jeho funkcí. Lead se považuje za poskytnutý v okamžiku, kdy je poptávka nahrána do systému nebo zaslána na e-mail Zájemce (uvedený Zájemcem v systému).

Zájemce bere na vědomí a potvrzuje, že Leady jsou ze strany Poskytovatele Zájemci řádně poskytnuty také tehdy, pokud (okamžik, který nastane nejdříve):
A) Zájemce potvrdí Poskytovateli řádné přijetí poskytnutých Leadů;
B) marně uplyne lhůta 2 pracovních dnů ode dne poskytnutí Leadu ze strany Poskytovatele, aniž by Zájemce uplatnil u Poskytovatele případné vady dodaného Leadu (reklamuje Lead) postupem dle článku 5.4 OP níže;
C) Zájemce poskytne Klientovi poptávanou službu v rámci finančního poradenství, a to na základě poskytnutého Leadu.

Zájemce se zavazuje pravidelně evidovat a bez zbytečného odkladu aktualizovat v systému Fonzo (v položce „poptávky“, není-li uvedeno v systému jinak) report stavu zpracování poskytnutých Leadů, na jehož základě má Poskytovatel možnost evidovat výkonnost Leadů (tj. vést si statistiku toho, se kterými Klienty se na základě poskytnutého Leadu podařilo uzavřít smlouvu). V případě, že Zájemce takto report stavu Leadů neeviduje nebo neaktualizuje, upozorní jej na to Provozovatel. Opakované porušování této povinnosti zakládá porušení Smlouvy závažným způsobem.

Zájemce je povinen poptaný Lead využít zásadně osobně, bez využití třetích osob. Poskytnutí Leadu nebo jeho využití skrze třetí osobu zakládá podstatné porušení Smlouvy, právo Poskytovatele od Smlouvy odstoupit, nepokračovat v další spolupráci se Zájemcem a požadovat po Zájemci náhradu vzniklé škody. Zájemce je povinen spojit se s Klientem, na kterého získá od Poskytovatele Lead na Klienta, nejpozději do 48 hodin od přidělení takového Leadu. V případě, že tak Zájemce neučiní, je Poskytovatel oprávněn daný Lead poskytnout jinému finančnímu specialistovi a Zájemce není oprávněn poskytnutí takového Leadu reklamovat.

6. Reklamace leadů

Zájemce je srozuměn a souhlasí s tím, že reklamace (uplatnění případných vad) Leadů bude uznána výhradně z důvodů uvedených v platném a účinném znění podmínek reklamace Leadů (dále též jako “Podmínky Reklamace”), které jsou vždy uvedeny ve webové aplikaci Fonzo CRM. Podmínky reklamace nabývají platnosti a účinnosti okamžikem jejich zveřejnění v Fonzo CRM.